11.03.2012

Bir hafta sonu daha..

Bitti..
Çalışınca yetmiyormuş hafta sonları..
Üniversite yıllarımı özlüyorum.. Gören de beni yıllar evvel mezun olmuş sanır.
Daha meslekte ilk yılım..
Ama artık bir düzen oturtmalıyım, zira hayatı kaçırdığımı hissetmeye başlıyor, çalışmaktan soğuyorum..

Bugün yine geç kalktım.
Ailecek pazar gününün hak ettiği geç saatteki uzun kahvaltıyı yaptık.
2 saat kadar evrak işi vardı onları yaptım.
1 saat kadar kitap okudum.
Ve geri kalan vakitlerin çoğunda CafeNohut okudum.
Dün rastladığımdan beri hastalığa yakalanmış da çaresi ondaymış gibi bıkmadan usanmadan arşivden okumaya başladım.

Ve gün bitmek üzere.
Hala bitmemiş evrak işlerim, yapılacak banyom, toplanacak odam ve kitabımın son 185 sayfası var.. Üzgünüm..






Haftaya Şeker Kız Candy tadında bir hafta sonu diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder