11.03.2012

ÇİLEKLİ MİLKSHAKE


Dün sabah dahaönce hiç evde milkshake yapmadığım halde içime bir dürtü geldi, bu sabah milkshake yapmalıyım dedim.
Evde muz vardı, girdim internete, baktım tariflere, kendime kakolu muzlu yapmaya karar verdim.
Tadı çok da güzel oldu ama güzel bir bardakta süslü püslü olmayınca içime sinmedi.
Öğleden sonra dışarı çıktım, büyük bardaklar, pipet vs aldım.
İşte akşam ortaya bu güzellikler çıktı..






Size daha iyi görseller sunabilmek isterdim..
Ama günışığından yoksun bir saatte, telefonla çekilince böyle oluyor malesef..

2 yorum:

  1. aferin kız! valla ben çok üşeniyorum yaa..

    ama sen rejimde değil miydin :D

    YanıtlaSil
  2. rejimdeyim hala ama bu sıralar biraz saldım :))
    ama az değil 7.5 kg verdim 3 ay kadar bir sürede

    Mutfakta yapacağım normal yemek değil de süslü bir şeyse hiç üşenmem yaparım
    bu sektörde hayallerim var :)

    YanıtlaSil