21.03.2012

Uyandığımızda..


Bu kitabı haftalar önce okumuştum. 2-3 gün önce tekrar gözüme çarptı. İsmini düşündüm, ben nasıl uyanıyorum diye. Her halimle güzelim o ayrı :P
Daha çok uyandığımda nasıl hissediyorum, ilk baktığım şeyler ney gibi düşüncelerle doldu kafam. İlk baktığım şeyden, yani yatağımın ucunda duran dağınık, üzerine kitap, dergi, film, toka vs saçılmış raftan hiç memnun olmadım.



Ben de dün kalktım İkea' ya gittim. Bir de English Home' a. Tepe Home, Mudo Concept, Chakra, Esse, Bernardo gibi favori mağazalarımı da es geçmedim tabi. Ama onlardan boş çıkabildim çok şükür.



İşte sonuç bu oldu, bence çok güzel de oldu. Hele sümbülüm öyle güzel kokuyor ki, sadece göze hiatp etmiyor. Annem kıskandı, diğer odalara da al diyor :)


Hatta bu bir mim olsa, herkes sabah gözünü ilk açtığındaki manzarasını paylaşsa bizimle.
Hoş olmaz mı? :)

6 yorum:

  1. Ayy bu bavulumsu seyler cok tatliymis :)

    YanıtlaSil
  2. BegeneCegini biliyordum:))
    Gunluk hayatta elime canta diye alip cikasim var:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,gerçekten çok hoş olmuş.Seviyorum bende bu tip aksesuarları pastel,beyaz rekleri.Ev daha bir aydınlık görünüyor gözüme.O bavulcukları english home da görmüştüm sanırım ama o şekilde kombinlemek güzel olmuş..Sevgiler...DERYA...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir başucu olmuş. Bende sümbül istiyorum.Bu arada okul bitmiş işe başlamışsın.Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  5. Derya, tesekkur ederim. Kesinlikle daha ferah oluyor haklisin.
    Deniz, aslinda ayakucu benimkisi:))
    Sumbulu ikeadan aldim bakalim guzel yasarsa tekrar alicam
    Ve de tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Saksılarını çok beğendim
    Ben de aldım sümbül ama başucuma koymamıştım, bu sefer koyacağım

    YanıtlaSil