20.04.2012

Abur cubur nostaljisi..

Geçen gün bakkala girdim çikolata almak için, pek fazla seçenek yoktu. Bir baktım karşımda cocostar var hani şu hindistan cevizli olan. Reyting almamış diziler gibi gelir bana o çikolata, pek seveni yok sanırsam kısa sürede silindi piyasadan sanki :)

'Aa bundan hala var mıymış?' dedim ve çocuklukta yediklerimizi düşündüm.

Aklıma ilk olarak sakızlar geldi. 


O zamanın sakızları ayrı bir güzeldi, kocamanlardı. İçinden çıkanları nasıl da biriktirdik :)


Dünyanın en tatlı sakızı bu olsa gerek..


Küçükken nasıl ekşi gelirdi..
Büyünce hiç o tadı bulamadım :) 
Bir kaç sene öncesine kadar her gördüğümde alırdım ama son senelerde hiç görmüyorum.
Bir de küçük pakette renkli 5'li sakızlar olurdu. 
Hatırladınız mı  :)
Bigbubbles lar vardı bir de..


Ve çocukluğumda en sevdiğim şey. Ve en sağlıksızı belki de.
Kolalısına bayılırdım, günde kaç tane yerdik..


En zevkli yanı ambalajını  yırtmadan tırnakla düzeltmek :))


Sakız mı şeker mi, ne idüğü belirsiz bir sürü yenilesi şey :)


İşte şimdiki cipslerin atası :))
Yeni yeni bir sürü çeşit cips çıkmaya başladığında üretimden kalkana kadar hep en favori cipsim olmuştu bu marka :))

Bir de leblebi tozları vardı, açık satılan bisküviler, alaska marka dondurma..
Dondurma demişken bir de o zamanlar külah ucu hakkında bir efsane vardı :))
Güzel şey çocuk olmak ve o zamanları hatırlamak.
Bütün yediklerimizle beraber aklıma sokakta oynadığımız oyunlar geliyor ve bir sürü güzel anı..

Evimizin olduğu sokakta komşu çocuklarıyla oynayabilen şanslı nesildenim ben. <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder