6.04.2012

Gezmece, eğlenmece :)

Bu hafta bol gezmeli, eğlenceli, güzel bir hafta geçirdim.
Pazartesi:
Bowling günü ! Hem de yendim, beraber oynadığım arkadaşı 6 sene içinde ilk defa :)
Haftaya okuldaki öğretmen arkadaşlarla gideceğiz, pasımı atmak için bir ısınma turu yaptım :)

Salı:

Yakın bir arkadaşımın doğum gününü kutladık. 
İlk defa karaokeye gittik, çok eğlenceliydi, tez vakitte tekrarlanası. Sonra da Taksim'in meşhur 360'ını bir görelim dedik, onu da beğendik. 

Çarşamba: 
Kuzenimin doğum günü vardı, aileyle geçirmiş oldum, iyi oldu.


Perşembe:

Üniversite arkadaşlarıyla buluşma. 
Önce Etiler Casita' da mantı yedik, 'Feraye' diye bir fırınlanmış mantı spesyali var ama bence benim evde yaptığım milföy mantısına benziyor. O da şöyle oluyor ki milföyleri (kare) 9'ar parçaya kesip içlerine kıyma koyup, kapatıp yağlı kağıt serilmiş tepside fırınlıyorsunuz. Üzerine normal mantı gibi yoğurt ve sos hazırlayıp afiyetle hüpletiyorsunuz :) 
Sonra da bir üniversite klasiğimiz olan Bebek'te ve tabi ki Ab'bas ' ta waffle yemece.. Waffle'ı da denedim evde ama çok çakma oluyor :D

Cuma:

Kına gecesine gittik yengemle, bununla ilgili ayrı bir post yazacak kadar konuşabillirim. Hatta en iyisi öyle yapayım :)

Hafta içi bol bol gezdim, şimdi hafta sonu evde dinleneyim, biraz ters oldu ama güzel oldu, hafta içi gezmesem de iş yeterince yoruyor zaten hem aslında ben gezmekten yorulmam ki:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder