29.04.2012

Şimdi nereye çufçufluyoruz ?


Beni çok uğraştırsa da, zafer benim oldu. 
Pandispanyasını iki kere pişirmek zorunda kaldım, çünkü ilk defa denediğim bir tarifi 2.5 kat ölçüsünde yapınca tutmadı, ama pes etmedim :)

Kalabalık bir doğum günü kutlaması içindi ve pasta kesilip ben de dahil herkes beğeninceye kadar çok tedirgin olduğum anlar oldu.

Yolda şekli şemali bozulur mu?
Yeterli dilim çıkacak mı? 
Tadı ve kıvamı nasıl oldu?  gibi sorular aklımda dolandı durdu.

Ama değdi.


Görüntüsü de beklediğimden çok daha iyi oldu :)
Özellikle çocuklar pastanın olduğu masada olmak için birbirleriyle yarıştılar.

Şimdiden bir sonraki pastamı nasıl yapacağımı düşünmeye başladım :)
Ve tabi bir de caaanım salı tatilinde nereyi gezeceğimi .. 
Önerisi olan ?


*Pasta içeriği:
Kakaolu pandispanya
Kakaolu krem şantiyle inceltilmiş bitter çikolatalı pastacı kreması
çikolata parçaları ve fıstık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder