12.04.2012

CHUCK..

Ve bitti..
Az önce final bölümünü izledim..
Dile kolay 5 sezon 5 sene demek..
Sanki tanıdığım insanlar ölmüş de onlarla olan anılarım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçiyor..
Sizi görsele boğabilirdim şu an ama resimlerin pek çoğu gözüme yeteri kadar güzel gelmedi.

Hani kitabını okursunuz da filmdeki görüntüler sizi çok hayal kırıklığına uğratır ya, Chuck şu an benim için öyle güzel bir yerde işte.

Benim için hiç bir zaman aksiyon dizisi olmadı, bildiğin romantik komedi..
Chuck ve Sarah

Ellie ve Devon - nam-ı değer Awesome-
Ellie sen ne süper bir kız kardeş ve kadınsın. Ve bay awesome sana söyleyecek laf yok zaten :))


ve diğerleri.. 
Casey, Morgan, Jeffrey, Lester..
hepsi şahsına münhasır ve hepsi harika.
İnsanlar bu diziyi niye sevmez ben anlamıyorum.

Hayatın sırrını falan çözmüyor, ya da pek bir ilginç senaryosu yok belki ama beni çok mutlu etti hep. Dediğim gibi benim için çook uzun soluklu bir romantik komedi olmuş oldu, aile, aşk, arkadaşlık konusu aslında bu. 
CIA falan hikaye :))

Geriye kaldı elimde How I met, The Big C, Raising Hope, Glee ve Big Bang Theory.
Çalışmaya başlayınca bir ara girmişti dizilerimle arama, geri dönüş vakti.

Ve bir de ayrılacaklarını öğrendiğim için senelerdir son sezonunun yarısını izlemediğim Friends.

Sanırım artık büyüdüm, sevdiğim dizilerin bitmesini kaldırabiliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder