20.04.2012

'Magnificia Presenza' izleseydim keşke..


Benim izlediğim malesef Şahane Misafirdi. Daha ilk dakikalarından sevdim ben bu filmi derken ilk replikle nerdeyse yıkıldım. Dublajlıydı.. Neyse ki üstünde durmayabileceğim kadar sardı beni. 

Kısa kısa :

- Kadroyu tanımasam da tipleri çok beğendim.
- Gerilim sahneleri çok iyiydi. 
- Başroldeki adam çok sevimli bir şey :)
- Kruvasan yaparkenki sahneler beni benden aldı. Benim pastaneli, yemek pişirmeli bir film izlemem lazım.. Benim de öyle pastanem olsun, pandispanyalarla falan içiçe..
- Makyaj, kostumler, o drama havasına bayıldım. Aşağıdaki sahne özetliyor beğenimi. 
-Allah insana çirkin şansı versin, o kuzen neydi öyle :)


Konusu ise film özeti olarak geçenden çok daha farklı bence. Özettekinden çok daha anlamlı. 
İzlenesi. 

Bu arada başroldeki adamın dublajını kim yapmış bilen varsa ne olur söylesin, çok tanıdık bir ses geldi bana ama çıkaramadım, internette de bulamadım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder